Takie sobie wymienię moje najbardziej ulubione to:
1. Z Archiwum X,
2. Strażnik Teksasu,
3. Miasteczko Twin Peaks,
4. Drużyna A,
5. Ostry Dyżur (tylko stare odcinki z G. Clooneyem)
6. MacGyver,
7. Przystanek Alaska,
8. CSI: NY oraz MIAMI (Vegas jest zjebane mocno),
9. Allo, Allo,
10. Kojak,
11. Starsky i Hutch,
12. Adam 12 (najbardziej ambitny serial o pracy policji),
13. Świat Według Bundych,
14. Świat Według Kiepskich (stare odcinki),
15. Alf,
16. Roseanne,
17. Californication,
18. The Cosby Show,
19. M*A*S*H,
20. Magnum,
21. Shameless,
22. Przyjaciele,
23. Skrzydła,
24. 13. Posterunek (stare odcinki)
25. Mr. Bean